کـد خبـر : 22733
نسـخه چاپـی

همکاری در فروش

فروش موفق همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است و برای رسیدن به این هدف تمام سیاست های تولید و نگهداری را به طور بهینه برنامه ریزی می کنند.

همکاری در فروش

به گزارش خبرگزاری ایونا، همکاری در فروش همانطور که از نامش پیداست به منظور همکاری شرکا و یا صاحبان کسب و کار های مختلف به منظور رسیدن به فروش بالا و دریافت سود بالا برای کسب و کار است. در طول چند سال اخیر این سیستم یک صنعت بزرگ را تشکیل داده است و رشد بسیار بالایی در تمام کسب و کار های دنیا داشته است.

 

وب مستر ها وظیفه طراحی و پشتیبانی از وبسایت ها را بر عهده دارند. در بازار کسب و کار کنونی تعداد بسیار زیادی از این افراد مشغول کار و طراحی وبسایت برای کسب و کار های مختلفی هستند و بسیاری از مشاغل نیز تنها از طریق فروش آنلاین به کسب و کار خود رونق می بخشند و اکنون منبع اصلی تبلیغات نیز در بازار کسب و کار متعلق به این وبسایت ها می باشد.

 

در این بین وب‌سایت‌های بزرگ عالی هستند. چه چیزی بهتر از این که وب‌سایتی که در ماه چندین میلیون بازدیدکننده دارد، بنر شما را در سایتش قرار دهد؟

 

کافی است که چنین معامله‌هایی را به صاحبان رسانه‌های مختلف پیشنهاد دهید و از آنها بخواهید به عنوان مثال بنری را در سایت خودشان به شما اختصاص دهند و در عوض درصدی از فروش را به آنها تعلق گیرد. البته این همکاری به بنر محدود نمی‌شود. شما می‌توانید از انواع روش های تبلیغاتی در این مسیر کمک بگیرید. همچنین می‌توانید با توجه به عملکردتان و بازخوردی که از کمپین‌های آنلاین می‌گیرید سراغ رسانه‌های سنتی بروید و با متخصصان آن حوز‌ه‌ها هم مذاکره کنید.

 

بازاریابی از طریق ایمیل سال‌هاست که انجام می‌شود و در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است. مهم‌ترین چیز این است که بتوانید ایمیل‌تان را وارد صندوق ذخیره پیام (Inbox) افراد کنید. پیشنهاد ما این است که کاملا هدفمند عمل کنید و از مؤسسه‌های زیادی استفاده نکنید؛ بلکه ۴ یا ۵ شرکت با تجربه در این حوزه را انتخاب کنید که تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند. باید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما اِسپَم نمی‌شوند؛ در این صورت دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب به کسب درآمد بیشتر شما کمک خواهد کرد. در مقابل نیز می‌توانید درصد خوبی از فروش را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید. فراموش نکنید ارائه‌ی کد تخفیف اثربخشی این ایمیل‌ها را دوچندان می‌کند.

 

در این بین نباید نقش شرکت های توسعه دهنده کسب و کار را نادیده بگیریم. شرکت ها با بهره گیری از افرادی که در زمینه تبلیغات و توسعه مهارت بالایی دارند می توانند مسئولیت تبلیغات و رونق بخشیدن به کسب و کار شما را بر عهده بگیرند و با تضمین مدت زمانی مشخص، شما را به قله های موفقیت برسانند.

 

اینها تعدادی از انواع مختلف همکاری در فروش هستند که می‌توانید بر اساس عملکردتان هریک از آنها را به کار گیرید. با مدیریت خوب می‌توانید از این روش‌ها بهترین بهره را ببرید و فروش‌تان را به‌شکل چشمگیری افزایش دهید.

 

انتهای پیام/

نـظـرات