کـد خبـر : 22728
تـاریخ انتـشـار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
سـاعـت انتـشـار : ۱۵:۰۵ ب.ظ
نسـخه چاپـی

برگزاری کارگاه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

همایش مشاغل خانگی با حضور منتخب برتر جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

برگزاری کارگاه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری ایونا، «پروین برادران» ٢٣ اسفندماه در همایش مشاغل خانگی به اهمیت الگوی نقش در کار آفرینی اشاره و اظهار کرد: بازنگری به صورت نوین در مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی امری بسیار پسندیده است.

 

وی افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از هشت استان برتر کشور بوده که به‌عنوان پایلوت مشاغل خانگی در کشور انتخاب شده است و این امر با وجود شایستگی و پتانسیل مناسب در مدیریت محقق شده است.

 

برادران خاطرنشان کرد: باید براساس آینده‌نگری طراحی کرد و شاخص‌ها را به صورت مناسب در کنار یکدیگر چید تا موفقیت حاصل شود.

 

وی تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی در افراد از جمله عوامل مهم در ایجاد یک شغل خانگی است.

 

وی با اشاره به این‌که نباید تنها به حمایت مسئولان اکتفا کرد، افزود: با داشتن جدیت و توسعه ارزش‌ها در رسیدن به اهداف گام برداشته شود.

 

برادران با بیان این‌که در کارآفرینی منابع مالی رتبه پنجم تا ششم را دارد، ادامه داد: لازم است کارآفرینان با داشتن انگیزه و آموزش، جذب تیم‌های متخصص و حرفه‌‍ای شوند و در این مسیر با تغییر نگرش در برنامه‌های خویش، به سوی پیشرفت حرکت کنند.

 

وی یکی از راه‌های موثر در کسب موفقیت را در زمینه کارآفرینی ورود به فضای خلاقیت دانست و عنوان کرد: ارتباط مناسب با افراد اعم از مشتری، تولید کننده، مسئولان و حامیانی که شما را در رسیدن به هدف همراهی می‌کنند نیز از عواملی است که نقش موثری در موفقیت دارد.

 

براداران گفت: جذب سرمایه‌گذار جهت ایجاد سرمایه و حمایت می‌تواند موجب توسعه و پیشرفت در این زمینه باشد.

 

وی بازنگری در نیازها، ایجاد شناسنامه برای محصولات جهت اتصال به بازار، قدم برداشتن در فضای سرمایه‌گذاری بر مبنای نوآوری، مذاکره با مشتری در امر قیمت‌گذاری و تبلیغات را از مواردی برشمرد که نقش بسزایی در کارآفرینی ایفا می‌کنند.

 

برادران در خصوص بازاریابی تصریح کرد: باید ارتباط با مشتری را حفظ کرد و بیشتر به امر بازارسازی که ارتباط میان مشتری و تولید کننده است، پرداخته شود.

 

وی لازمه موفقیت در فروش را گام برداشتن در علم نوین دانست و خاطرنشان کرد: کارآفرینان باید خود را به رسانه دیجیتال تجهیز کرده و آموزش‌های مربوط را به صورت ضمنی و رسمی در کنار افراد تجربه‌محور، طی کنند.

 

برادران شبکه‌سازی در بحث بازارسازی، جهت کاهش هزینه‌ها و ایجاد برندسازی را از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار برشمرد و افزود: جهاد دانشگاهی در راستای توانمندسازی با حضور افراد متخصص در زمینه آموزش و حمایت، نقش بسیار تأثیرگزاری ایفا کرده است.

 

انتهای پیام/

نـظـرات